Webinar 13 – 08.07.2013: Manipulować Czy Być Sobą? Różnica Między Chamstwem A Byciem Wyzwaniem

by Paweł Grzywocz on 10 July 2013

webinar 13 manipulowac czy byc soba

W tym nagraniu poznasz mój największy powód prowadzenia webinarów i całego bloga oraz kilka zabawnych turbo-teorii, które próbują sprzedawać “guru uwodzenia”.

Dzisiaj możemy razem się z nich pośmiać, ale dla niektórych osób, w tym i dla mnie kiedyś, są to kłamstwa, które bardzo utrudniają znalezienie sobie dziewczyny.

W prezentacji poznasz różnice pomiędzy manipulowaniem a byciem sobą oraz pomiędzy tanimi gierkami a byciem wyzwaniem. Najważniejsze informacje z tego webinaru to odpowiedź na poniższe pytani:

  • Czy można manipulować niezainteresowanymi
    kobietami poprzez bycie wyzwaniem?
  • Czy jeśli kobieta odwoła spotkanie z byle powodu,
    to czy możesz odwrócić sytuację na swoją korzyść?
  • Czy brak kontaktu sprawi, że ona poczuje do Ciebie zainteresowanie?
  • Czy nie lepiej być po prostu sobą zamiast uczyć się jakichś schematów?

Pobierz nagrania i nagraj je sobie na odtwarzacz mp3. Następnie, gdy prowdzisz samochód lub jedziesz autobusem odsłuchaj webinaru.

Cz.1. – Manipulować czy być sobą? Różnica między byciem wyzwaniem a tanimi gierkami i udawaniem niedostępnego…

Już teraz możesz zamówić Twój miesięczny dostęp do archiwum nagrań z cotygodniowych webinarów. Zamów swój dostęp i ciesz się indywidualnym kontem użytkownika. Następnie zaloguj się w prawym górnym rogu strony, aby zobaczyć lub pobrać nagrania i artykuł.

Aby uzyskać dostęp do nagrań video i mp3 z webinarów oraz zaawansowanych artykułów, kliknij w przycisk Kup teraz i opłać zamówienie za pomocą bezpiecznych płatności w systemie PayU.pl.

Dodaj do koszyka

Order form

NameTransfer
Miesięczny dostęp do wszystkich nagrań z webinarów i zaawansowanych artykułów49.00 zł

 

 

Oceń Wpis!

Podziel się swoimi refleksjami:

{ 24 comments… read them below or add one }

Kuba July 10, 2013 at 19:44

Dopiero zacząłem nadrabiać ostatnie Webinary, których nie pooglądałem ze względu na wyjazd.

a więc…dzień 1:
-powiedziałem nieśmiałe “cześć” do dziewczyny w drodze na basen
-na basenie zagadałem do dziewczyny pływającej na torze obok. Na początku nie widać było jakiś oznak, ale jak już sie odezwałem była bardzo miła, pomagała w rozmowie i śmiała się z żartów. Okazało się że jest opiekunką na obozie łyżwiarek figurowych i nawet luźno zaprosiła mnie na pokaz jej grupy. Dzięki temu, dowiedziałem się o ciekawym wydarzeniu w moim mieście, gdzie może będę mógł poznać jakieś kolejne dziewczyny;)

Reply

Tomek July 10, 2013 at 22:16

Ciekawa historia mailowa. Od razu po przeczytaniu tego tekstu żeby spotykać sie nie jako koledzy wiedziałem ze zabrakło pocałunku. Znaczy ze coraz lepiej kumam o co chodzi w tej zabawie :) A temu facetowi radzę kupić jakiś produkt Pawła bo na samej subskrypcji mailowej i kanale YT daleko sie nie zajedzie. Sam na początku myślałem że to wystarczy i szkoda mi było pieniędzy na kupowanie produktów ale z czasem zrozumialem że to za mało dlatego zachęcam wszystkich do kupowania produktów Pawła a szczególnie PSW90. Dopiero jak zacząłem brać w tym udział to odpaliłem bo wcześniej kupiłem 77 Technik Flirtu ale nie miałem efektów. Dopiero PSW90 mi je daje. Chciałem Ci jeszcze podziękować Paweł za prowadzenie tych webinarów i w ogóle za to że robisz to co robisz. Za to że niesiesz prawdę, czasami nawet bolesną. A webinary to super sprawa. To że można z Tobą porozmawiać na żywo, co tydzień, za śmieszą cenę jest niesamowite i to w ogóle co innego niż kontakt mailowy. Mam nadzieję że cały czas będziesz miał pomysły na tematy webinarów i będziemy mogli korzystać z Twojego doświadczenia by udoskonalać to czego się wcześniej nauczyliśmy i stawać się lepszymi ludźmi.

Reply

Tomek July 11, 2013 at 21:41

Dzisiaj dzwoniłem do tej mojej pracy i nie dostalem jeszcze pewnej informacji kiedy zaczynam ale pani powiedziała że najprawdopodobniej w środę więc stwierdziłem że mam wolny poniedziałek i wtorek. Postanowiłem zadzwonić do tej dziewczyny i umówić sie na któryś z tych dni ale nie odebrała. Nie wiem co mam o tym myśleć. Czy mnie olewa czy może na prawdę nie mogła odebrać. W poniedzialek jak się chciałem umówić na dzisiaj 17 to mówiła że nie będzie jej wtedy w Łodzi bo ma tenisa więc może jest tam jakoś dłużej. Nie wiem, ale kolejny raz dzwonie w niedzielę. W module o telefonie z kursu 77 technik mówisz że jak dziewczyna nie odbiera to żeby kolejny raz dzwonić za 7 dni ale ja tyle czasu nie mam bo chcę sie umówić na dzień w którym na pewno mogę. Czy to możliwe żeby skoro teraz nie odebrała i nie oddzwoni ani nie napisze jakiegoś smsa że nie mogła czy cos w tym stylu, odebrała następnym razem i zgodziła sie na spotkanie? Czy jak tak zrobiła to już koniec i nie chce sie spotkać? Kurde, ciężko mi uwierzyć żeby mnie olewała. Jak dzwoniłem w poniedziałek to była taka rozentuzjazmowana i sama naciskała na spotkanie w przyszłym tygodniu. No ale skoro to udawała i teraz mnie oleje to jej problem że odrzuca takiego gościa.

Reply

Paweł Grzywocz July 12, 2013 at 00:47

Bardzo dobre nastawienie, że to jej strata. 7 dni czekasz, jeśli kobieta odbierze i da Ci wymówkę. Ty nie miałeś takiej sytuacji, bo się umówiliście, że zadzwonisz i dasz znać, jak będziesz wiedział, kiedy masz wolne. Zadzwoniłeś wtedy, kiedy ona była zajęta. Twój błąd. Skoro miała o 17 tenisa to godzinę wcześniej i kilka godzin później mogła mieć tysiąc innych rzeczy do roboty i nie odebrała, chociaż szkoda, że nie oddzwoniła. Zaczeka do niedzieli i zaproponuj wtorek. Potem możesz jeszcze ostatecznie trzeci i czwarty raz zadzwonić w dwudniowych odstępach i wtedy po 4 razach, gdy kobieta ani razu nie odbierze ani nie oddzwoni, to znaczy, że nie chce odebrać. Teraz była zajęta, bo sama o tym mówiła, a kobiety prawie nigdy nie odzdzwaniają, więc niech sobie poczeka do niedzieli.

Reply

Tecrtr July 13, 2013 at 16:15

Podsumowanie Miesiąca

1 dzień ? 0
2 dzień ? 6 dziewczyn ( pierwsze przełamanie się ? 3 dziewczyny siedziały na ławce, i 3 które mijałem przy drodze, jedna z nich szła z dzieckiem na wózku)
3 dzień ? ok 10 dziewczyn
4 dzień ? ok 10 dziewczyn ( pierwszy raz oprócz ?cześć? do 2 dziewczyn siedzących na ławce powiedziałem ?ładna pogoda?, a jedna odpowiedziała no,po czym odszedłem)
5 dzień ? 0 obcych dziewczyn, powiedziałem ?czesc? tylko znajomej z osiedla.
6 dzień ? 0
7 dzień ? 3 dziewczyny
8 dzień ? 2 dziewczyny
9 dzień ? 6 dziewczyn ( drugi raz powiedziałem do dziewczyn siedzących na ławce oprócz ?cześć? ? ?ale ciepło nie?, i milczały, to poszedłem dalej.)
10 dzień ? 2 dziewczyny
11 dzień ? 2 dziewczyny
12 dzień ? 0 dziewczyn
13 dzień ? 6 dziewczyn
14 dzień ? 0 dziewczyn
1 tydzień ? ok 29 dziewczyn, w tym 1x powiedziałem po ?cześć? ? ? ?ładna pogoda?
2 tydzień ? 18 dziewczyn, w tym 1x powiedziałem po ?cześć? ? ? ?ale ciepło nie?

https://pewnoscsiebiew90dni.pl/kurs/webinary/prawdziwy-numer-telefonu-dlaczego-dziewczyna-nie-przychodzi-na-spotkanie/#comment-1423

15 dzień ? 1 obca dziewczyna
16 dzień ? 3 obce dziewczyny
17 dzień ? odezwałem się do 3 obcych dziewczyn
18 dzień ? 0
19 dzień ? 0
20 dzień ? 0
21 dzień ? 3

3 tydzień ? odezwałem się do 7 dziewczyn.

22 dzień – 3 dziewczyny
23 dzień ? 8 dziewczyn
24 dzień ? 1 dziewczyna
25 dzień ? 1 obca
26 dzień – 1 obca + 4 dziewczyny licząc rozmowę na speed dating
27 dzień ? 2 obce dziewczyny
28 dzień – 1 obca dziewczyna

4 tydzień ? odezwałem się do 17 dziewczyn obcych, a licząc speed dating to będzie 21 dziewczyn obcych.

29 dzień ? 2 obce dziewczyny
30 dzień – 0

1 tydzień ? ok 29 dziewczyn
2 tydzień ? 18 dziewczyn
3 tydzień ? 7 dziewczyn
4 tydzień ? 17 dziewczyn ( licząc +4 na speed dating, będzie 21 dziewczyn)
Pozostałe dni w miesiącu: 2

1 miesiąc: 73 dziewczyny ( licząc speed dating, to będzie 77 obcych dziewczyn).

Reply

Tomek July 13, 2013 at 18:46

No i widzisz, masz 73 dziewczyny nie licząc tych ze speed datingu i gdybyś robił coś poza “cześć”, biorąc pod uwagę odmowy itp. powiedzmy w połowie podejść to mógłbyś mieć około 30 numerów telefonów a z nich nawet jakby tylko połowa zamienila sie w spotkanie to mialbys 15 randek. Wystarczyło tylko powiedzieć coś poza “cześć”.

Reply

Adam Iksiński July 13, 2013 at 19:53

“1 miesiąc: 73 dziewczyny ”

Jeszcze dopisz “tylko” 73 … i będziesz arcy skromny :)
Takie pytanie …. po nocach Ci sie one nie śnią ??? :)
Jak sie teraz czujesz po miesiącu mówienia “cześć” ???

Teraz 2 miesiąc i staraj się przebić tą liczbę do 100 podchodząc i pytając o coś np. “masz moze husteczkę ? ” “gdzie jest XYZ …. ? ” Jak dojść do ” …… z usmiechem na twarzy :)

Zobaczysz na 100 kobiet znajdą się takie, które zaczną z Tobą przeciągać rozmowy :)

A w trzecim miesiącu ….. “wpisz mi swój numer telefonu …. ”

W czwartym telefon od Tecrtr’a do Pawła na Webinarze …. Słuchaj Paweł randkuje z trzema fajnymi kobietami …. jak mam ustawić te spotkania, aby jedna o drugiej nie wiedziała …. :)

Po szóstym miesiącu Tecrtr wysyła opinia audio do Pawła, że dzięki niemu znalazł to co chcial znaleźć, właściwoe nie to a kogo …… ale to już śpiew przyszłości :)

Pozdrawiam i gratuluje sukcesu, od Adama któremu coś ostatnio nie idzie :)

Reply

Tecrtr July 15, 2013 at 23:38

Mam nadzieję, że tak będzie jak piszesz.

Reply

Paweł Grzywocz July 15, 2013 at 16:32

Gratuluję Tecrtr regularnego działania! Daj znać, jak się czujesz po tych podejściach.

Reply

Tecrtr July 15, 2013 at 23:51

Dziękuje. Postanowiłem, że będę pisał nadal regularnie, do ilu dziewczyn dziewczyn podszedłem.

Co czuję ?, to, że nie poddaję się, i wciąż działam. Ale wciąż jest strach, może jest mniejszy, ale zdarza mi się mieć wątpliwości czy wypada podejść. No i jeszcze w takim małym mieście, w jakim ja mieszkam, to niedługo to większość dziewczyn będzie mnie znało z tego, że mówię “cześć” i odchodzę.

I nie wiem czy nie wyrobiło złej opinii o mnie, Ale to tym nie powinienem się przejmować.

Jak na razie 2 miesiąc idzie mi bardzo słabo.

Reply

mynyx22@gmail.com July 13, 2013 at 23:55

Dzisiaj byłem na imprezie(na domowce) powiem tylko tak jesus christ to co pary robily i cala reszta na tej imprezie po prostu wyzwalalo mdlosci u mnie , co bylo piekne jak poprostu wylalem piwo do zlewu bo zmulilo mnie do tego stopnia ze nawet nie chcialem tego ruszac , dziewczyna ktora wogole mnie nie ruszala -10000% zainteresowania pyta sie czemu marnuje alkohol , wiec mowie “bo moge” , a na koniec jak wychodzilem to do kolezanki mowi ze to nie moje klimaty , jak wychodzilem to poprostu zachcialo mi sie belatac oszczedze wam reszty szczgolow poniewaz po tym co dowiedzialem sie od Pawła to az mnie strach zabiera , jestem zadowodlony z tego co zrobilem , flaki mnie bola poprostu z tego co widzialem , Adam , masz racje szukaj 1 na 10000000 aż znajdziesz , szczerze mowiac to wole ta jedna niz cala reszte. pozdrowienia .

Reply

Bartek July 14, 2013 at 22:55

Tak swoją drogą to chętnie wysłuchałbym kiedyś webinar o cechach kobiet nadających się do związku. A mianowicie, jak “testować” kobietę pod kątem tych cech, aby ją szybko skreślić?
Zawsze brzydziły mnie te puszczalskie po domówkach babki, a potem udające cnotki Marysie. Też byłem świadkiem wielu popisów na domówkach i wzdrygało mnie na myśl, że kiedyś nieświadomy mógłbym pójść z taką “panienką” na spotkanie. Jako że k**** to nie zawód, a stan umysłu na pewno jest sposób, aby taki egzemplarz szybko rozpoznać i w porę się ulotnić. Macie jakieś pomysły?

Reply

Adam Iksiński July 15, 2013 at 09:06

“Tak swoją drogą to chętnie wysłuchałbym kiedyś webinar o cechach kobiet nadających się do związku. A mianowicie, jak ?testować? kobietę pod kątem tych cech, aby ją szybko skreślić?”

Baretek musiałeś ten webinar chyba przeoczyć :)

“12 Kroków Do Związku, Które Ujawniają Prawdziwe Zainteresowanie Kobiety Lub Jego Brak ”

/watch?v=IXMrYubPTO8

“Zawsze brzydziły mnie te puszczalskie po domówkach babki, a potem udające cnotki Marysie. Też byłem świadkiem wielu popisów na domówkach i wzdrygało mnie na myśl, że kiedyś nieświadomy mógłbym pójść z taką ?panienką? na spotkanie. ”

Bartek jakie spotkanie, to tylko “chwilowa” wymiana oddechów i nic więcej ;)

“Jako że k**** to nie zawód, a stan umysłu na pewno jest sposób, aby taki egzemplarz szybko rozpoznać i w porę się ulotnić. Macie jakieś pomysły?”

Wiesz, na wystawy obrazów, kursy językowe itd. to one raczej nie chodzą, bo im to do szczęscia nie potrzebne, więc wiesz gdzie takich “egzamplarzy” nie spotkasz :)

Ale przede wszystkim takie “panienki” poznasz po zachowaniu, gada z Tobą a zaraz spogląda gdzieś w oddali na jakiegoś innego “samca” . Ubierają się bardzo prowokująco, aby zwrócić na siebie uwagę …. bo czym mają zwrócić na siebie uwagę poza wyglądem ? Aha co mi sie jeszce przypomina …. gdy zaczna klnąć , Ty zacznij też, zobacz czy sie przyłaczy do “dyskusji” czy raczej będzie obrażona że zacząleś klnąć … wiesz normalne kobiety nie klną, brzydzi je to, a gdy przeklną to przeproszą.

Takie “sztuki” to zupelna odwrotność takich jakie Bartku szukamy, a jakich typów kobiet szukamy ?

- lojalna [dziewczyna która na prawdę na Ciebie LECI powie Ci o wszystkim, bez żadnego nacisku z Twojej strony ]
- opiekuńcza [gdy na przykład pracujesz gdzieś dłużej , to przyjedzie do Ciebie w wolnym czasie do miejsca pracy [jeśli blisko] i przyniesie Ci jakieś napoje, jedzenie abyś “nie zasłabł” ….. Albo gdy jesteście w związku a Ty idziesz na jakieś ważne spotkanie, rzuci wszystkie seriale i inne głupoty i będzie robiła wszystko aby Ci tylko pomóc , wspomóc Cie aby Ci wyszło np. wyprasuje Ci koszule itd. Bo ONA WIE że robi to dla WSPÓLNEGO dobra Was obojga, bo im Ty jesteś silnieszy, tym ona się będzie czuła bezpieczniej wasze dzieci ….. Podstawa SILNY FACET = SILNA RODZINA]
- wsparcie emocjonalne [wobraź sobie że jesteście w jakieś grupie , większej grupie z Twoją dziewczyną / żoną .... Zrobiłeś coś strasznie głupiego i CAŁA grupa się od Ciebie odwraca ..... a kto zostaje z Tobą ? Pewnie że ona, NIE WIERZY IM WCALE choćbyć nawet czlowieka zabił i oni probowali ją przekonac że tak właśnie jest .... NIE UWIERZY IM tylko w to co Ty powiesz . ]

Reply

Adam Iksiński July 14, 2013 at 08:18

@mynyx22
“[...]jesus christ to co pary robily i cala reszta na tej imprezie po prostu wyzwalalo mdlosci u mnie [...]”

Tworzystwo jaki wiek ? Mniej niż te “Pawłowe” 23 lata ?

Teraz widzisz gdzie “media” i tak dalej kierują młodych ludzi …. a pomyśl co będzie gdy oni pokończą odpowiedni wiek, będą chcieli pozakładać rodziny mieć dzieci [strach mnie ogarnia jak myślę o tych biednych dzieciach] to w jakim kierunku oni pójdą ? Znowu pojawi się kolejne pokolenie takich ludzi ? A potem się dziwią dlaczego kraj taki biedny, nie ma pracy, wszystko jest złe nie dobre …. a prawda jest taka że ludzie sami tego chcą i idą w tym kierunku w dodatku “wychowują” [cieżko by to nazwać wychowaniem] kolejne pokolenia jeszcze bardziej zdemoralizowanych ludzi ….

“co bylo piekne jak poprostu wylalem piwo do zlewu bo zmulilo mnie do tego stopnia ze nawet nie chcialem tego ruszac ,”

Najlepiej w ogóle nie pic, i pokazać klase że potrafisz bawic sie bez tego … że nie potrzebujesz wspomagaczy, aby być szczęśliwy jak inni, że potrafisz myśleć trzeźwo i wrazie problemów to Ty jako trzeźwy LIDER wyciągasz towarzystwo w jakiś problemów ….

Cóż w dzisejszych czasach trudno o nie pijących znajomych, ale jak ktoś zna umiar to nawet pijącymi uda sie “dogadać” :)

Wszystko zależy od znajomych i nas samych ,,,, ale się trochę rozpędziłem nie na temat :)

“,[...]dziewczyna ktora wogole mnie nie ruszala -10000% zainteresowania[...]”

Moi “alkoholowi” znajomi powiedzieli by ale Ty jesteś GŁUPI trzeba było ja wziąć do …. i prze …. i cała gadka tylko o JEDNYM.

Dobrze, że w tym przypadku nie wchodziłeś jak sopel lodu do gorącej wody, bo mogloby skończyć się to dla Ciebie tragicznie …. i dobrze że też nie piłeś, bo facetom głupie rzeczy przychodzą gdy dużo wypiją jest impreza i jakaś kobieta na nich leci … nie będę może pewnych historii przytaczał ponieważ deprsesja mnie bierze na samą myśl na “tamte czasy” ….

“Adam , masz racje szukaj 1 na 10000000 aż znajdziesz , szczerze mowiac to wole ta jedna niz cala reszte.”

Nie tylko Adam , pewno inni kursanci też, zwłaszcza sam Paweł który założył tego bloga i zawarł nim informacje i cechach charakteru kobiety na całe życie …

Dobrym przykładem szukania tej jednej z “kobiecym” dobrym charakterem na całe życie jest “nasz znajomy” z webinaru z okolic Rzeszowa [Bler ? Blecyr ?] on z tego co pamiętam szuka 7-8 lat poznaje MASE kobiet i dopiero teraz jest bliski zamierzonemu celowi ….

Co do mojej osoby, jak miałem szczęście że znalazłem w młodym wieku dwie partnerki ….. ale nie byłem wystarczająco dorosły / dojrzały aby je utrzymać i poszło się to wszystko …. Aha one były stasze miały więcej niż 23 lata i nie szukały tylko jednego …. sami wiecie czego :)
Cóź trzeba szukać dalej, Paweł mówi / pisze aby nigdy nie obniżać swoich standardów ….

Róznież pozdrawiam :)

Reply

Tomek July 14, 2013 at 20:28

Dzwoniłem dzisiaj po 19 jakoś do niej, nie odebrała. Byłem załamany. Postanowiłem zadzwonić jeszcze raz, za godzinę. Stwierdziłem że nie mam nic do stracenia bo albo nie odbierze albo odbierze. No i… odebrała. Zaproponowałem wtorek jak mówiłeś ale odmówiła i od razu dała jutro. Stwierdziłem że to nie czas na kręcenie nosem jak ostatnio i zgodziłem się. Jesteśmy umówieni na jutro 17. I teraz zaczynają się problemy. Po pierwsze w jej głosie nie było entuzjazmu jak podczas pierwszej rozmowy. Po drugie nie wiem jak powiedzieć rodzicom że mam randkę bo na pewno będą mnie pytać gdzie wychodzę. Po trzecie jutro ma być fatalna pogoda, zupełnie o tym zapomniałem jak się umawialiśmy i teraz może być niewesoło. Kurcze, nie tak sobie wyobrażałem swoją pierwszą randkę w życiu. Planowałem że to będzie pięknego słonecznego dnia, że będę miał czas na przygotowanie, a to już jutro. Chyba nie dam rady…

Reply

Adam Iksiński July 14, 2013 at 21:55

“Dzwoniłem dzisiaj po 19 jakoś do niej, nie odebrała. Byłem załamany. ”

Wydaje mi się, że za bardzo skupiasz się tylko na jednej kobiecie której jeszcze nie znasz i że już sie w niej ZAKOCHAŁEŚ. Spokojnie to normalne, też się nie raz “zakochałem” na pierwszym SPOTKANIU …. z czasem mija jak zobaczysz, że to tylko zwykłe spotkanie jak na uczelni, tylko sam na sam . Wykreśl sobie slowo randka bo za bardzo czujesz presje na to co wydarzy sie jutro … co potwierdzją Twoje słowa :

“Kurcze, nie tak sobie wyobrażałem swoją pierwszą randkę w życiu. Planowałem że to będzie pięknego słonecznego dnia, że będę miał czas na przygotowanie, a to już jutro. Chyba nie dam rady?”

DASZ RADĘ pamiętak to pierwsze spotkanie ! Kupe fanu, zabawy, śmiesznych historii itd. abyś sam się otworzył, a ona potem na Ciebie, aby Ci zaufała ….

Przytoczę może historię mojego znajomego który nic nie wie jak utrzymywac kobiety na dłużej ….. wiesz co on zrobił, wyciągnął kobietę poprzez smsy do swojego mieszkania, właściwie to koleżankę, zaprosil ją i chcial tylko jednego …. wiesz jak to się skończyło …. ona po 2 piwach gdy zaczęła domyślac sie o co chodzi, że ma zostać dłużej na noc, że tutaj nie ma żadnej zabawy, tylko logiczne gadanie o niczym , powiedziała temu kuplowie wprost historię o tym jak jeden kolega zabral ją w miejsce X i chcial tylko ….. Tan kumple chcial postapić podobnie , nie udało mu się …. dziewczyna nie chce go znać, bo już uznała go za kogoś kto nie myśli o wspólnej przyszłości o poznawaniu jej tylko jej ciała i innych przejemnościach .

Ciesz się z tego co od Pawła wiesz, przygotuj kilka fajnych historii np. z dzieciństwa zawierających duzo emocji , zadaj jej kilka pytań w między czasie “kim chciałaś byc jak byłaś mała dziewczynką ? …. ” I jakoś godzina powinna zlecieć …. Pamiętaj, zostaw ja spragniną WIĘCEJ, to ona ma Cię gonić a nie Ty ją …..
Aha godzina to naprawdę mało więc powinieneś wytrzymać, potem sam zakońćz spotkanie mówiąc że np. masz kolejne z kimś gdzieś itd.
Ważne nie daj wejść sobie kobiecie na głowe TO CHOL##NIE WAŻNE !!!
Ona np. kup mi loda , a Ty do niej “myślałem że sama mi postawisz” itd. :)

Co do “pierwszej randki w życiu” …. co to za róznica która to ? Ja np. na swojej pierwszej randce w życiu zabrałem dziewczynę do pubu, kilku pubów bo co jakiś czas zmienialiśmy knajpy bo nam się nie podobały …. gadaliśmy 5 godzin, na taki tematy że gdyby dziewczyna nie była mna zainteresowana to wyszła by po 15 minutach …. obgadywanie ludzi , marudzenie, chwalenie się itd. naprawdę to była bomba , nie było romantycznie , jakby ktoś z boku spojrzal to wyglądało to na spotkanie dwóch kolegów przy piwie , na serio ! No ale to było … 5 lat temu ? Dawno nic specialnego, perfekcyjnego, jak na tych filmach ….. i nie oczekuj tego raczej, bo nie ma takiego czegoś jak idealna randka , idealny pocałunek idelne ….

“Stwierdziłem że nie mam nic do stracenia[...]”

I z takim podjeściem powinieneś jutro iść na te spotkanie, że to tylko takie luźne spotkanie [nie randka !] aby miło spędzic czas i wybadać , czy ona na Ciebie leci, czy spędza tylko czas bo się nudzi ……. Pamiętaj to bardzo cenne doświadczenie , czy się uda czy nie i TAK ZYSKUJESZ nic nie tracisz !

“Po drugie nie wiem jak powiedzieć rodzicom że mam randkę bo na pewno będą mnie pytać gdzie wychodzę.”

Jak zobaczą że wychodzisz gdzieś “nieprzeciętnie” ubrany i powiedzą “O Tomek pewno sie na randkę się szukujesz … ” Powiedz coś na kształt “Nie nic specialnego to tylko zaręczyny …” albo coś jeszcze głupiego, coś co by im uświadomiło że się nie stresujesz .
A jak wiedzą dokładnie gdzie idziesz i po co to zaraz pewno będą Ci prawić morały “a kwiaty jej kupiłeś ? , kupiłeś juz bilety do kina ? , a ładna jest ? ” I wiele innych głupot , ktore zamiast Ci pomóc będą Ciebie nardziej stresować ….
Jak mieszkałem z rodzicami to po jakimś czasie nie mówiłwem im gdzie idę …. w końcu się nauczyli, że nie powiem im prawdy, a jak zaczynali tekstami “o Adam , gdzie się tak szukujesz na randke ” Ja po prostu NIC nie mówiłem ………

“Chyba nie dam rady?”

Na pewno nie dasz rady, siedz lepiej w domu kup sobie dwie paczki czipsów włącz jakąś komedie romantyczną i wypłakuj się w poduszkę …..

A tak na serio to RUN OVER HIM ….. [jako kursant PSW90 będziesz wiedzieł o co kaman ,,,, :) ]

Reply

Tomek July 14, 2013 at 23:28

To załamanie wyszlo z tego że dopadły mnie myśli typu: nigdy mi nie wychodziło z kobietami, a teraz jak wiem co na nie działa, potrafię czytać zainteresowanie a i tak mnie olewa i nie odbiera. Zacząłem sie zastanawiać po co dawała mi te oznaki, po co dała numer skoro i tak nie chce sie spotkać. Myślałem sobie po co pisała do mnie po wzięciu numeru że się jej nie przedstawiłem a musi mnie jakoś zapisać bo skoro już wtedy wiedziała że się ze mną nie spotka (Paweł mówi że one to wiedzą zanim spytamy o numer) to mogła mnie zapisać “idiota”, “palant” albo tak jak ja sobie zapisuje numery ludzi od których nie chcę odbierać czyli po prostu “nie odbierać”. Zastanawiałem się czemu mi to robi. Przecież jestem 10 razy lepszy od tych wszystkich palantów z którymi buja się po uczelni. Rozwijam się, wiem co działa na kobiety, uprawiam sport, mam pasje, jestem przystojny, a jednak woli ich ode mnie. Wiem że to dzwonienie za godzinę to błąd i dostanę za to uwagę od Pawła ale zrobiłem to świadomie żeby mieć jasność i ją skreślić. Byłem pewny że nie odbierze. Normalnie odliczałem 5 sygnałów po których włącza się poczta głosowa a tu po trzecim odebrała. I zdziwiło mnie to że jak odmówiła we wtorek spotkania to od razu dała jutro. Jak dzwoniłem pierwszy raz to nie pozwoliłem jej na to i nacisnąłem pytając kiedy jest wolna. Dziwne to bo za każdym razem jak już jestem podłamany i zastanawiam się nad skreśleniem jej to wtedy zaczyna mi wychodzić. Z numerem było tak samo. Po kilku nieudanych próbach zaczynałem w siebie wątpić i w to czy ona jest zainteresowana, aż nagle dostałem niesamowitą szansę że byłem z nią sam na sam i go wziąłem. Wiem doskonale o co chodzi z RUN OVER HIM ;) Wczoraj oglądałem odcinek 23 o odrzuceniu, ale chyba nie podziałał na mnie tak jak powinien skoro dzisiaj tak się załamałem jak nie odebrała. Aż strach pomyśleć co by było jakby nie odebrała ten drugi raz. Czekałem wręcz na to ale jakby to nastąpiło to by było ze mną źle. Muszę się jakoś ogarnąć i przestudiować ten odcinek jeszcze raz a jak będzie trzeba to kolejny aż do skutku.

Reply

mynyx22@gmail.com July 15, 2013 at 11:56

Tomek jeśli nie możesz czegoś zrozumieć to słuchaj i nawet po 30 razy każdy odcinek , to ma się utrwalić tak samo jak wiersz na pamięć w szkole , jeśli będziesz miał pytania to wiesz gdzie pisać ;)

Reply

Paweł Grzywocz July 15, 2013 at 16:50

Hej Tomek! Pewnie jesteś już prawie na spotkaniu z nią. Gratuluję i życzę dobrej zabawy. Dodam tylko tyle: “Za bardzo przywiązujesz się do pierdołów!”, ok?

Liczy się to, czy kogieta przychodzi na spotkanie, a to znaczy, że albo JEST zainteresowana albo przychodzi z nudów. W większości przypadków jest początkowo zainteresowana.

Rozkochanie w sobie kobiety, zwiększenie jej zainteresowania na 90% i doprowadzenie do związku to DŁUŻSZA kampania. Dlatego nie wierz w nic do 10 spotkań.

A Ty na podstawie tego, czy odebrała telefon czy nie masz takie wahania nastrojów, jakby od tego zależała cała Twoja wartość jako mężczyzny.

Może ma niskie zainteresowanie, a może była po prostu zajęta albo nie słyszała telefonu. Lepiej skupić myśli na tym, że ona nie odebrała z rozmaitych powodów a nie dlatego, że to akurat Ty dzwoniłeś.

Sam wkręcasz sobie przykre rzeczy, zamisat jak pewny siebie i atrakcyjny facet pomyśleć: “Hm, pewnie nie słyszała telefonu albo nie mogła rozmawiać. Spoko, życie toczy się dalej, zajmę się moim wspaniałym życiem, rozwojem i poznawanie innych ludzi, a do niej zadzwonię za 2 dni. Nie pali się. Jak chce to przyjdzie, a jak a jak nie, to spoko. Jej sprawa.”

Przecież atrakcyjni faceci, których wg Ciebie wybiera ta dziewczyna nie są idealni, nie podobają się WSZYSTKIM kobietom i również dostają odmowy i wymówki, jednak oni nadal uważają się za atrakcyjnych i nie biorą sobie do serca opinii tej jednej dziewczyny, która akurat była na “nie”.

Przy tak szczegółówym analizowaniu jak Ty to robisz możan wpędzić się w paranoję i skończyć jak kłębek nerwów.

I tu z pomocą przychodz czytanie czynów kobiety jak przychodzenie na spotkania, a potem pocałunki w usta na końcu.

To jest kluczowe, reszta może coś znaczyć, a może nic nie znaczyć.

Ona podała INNY TERMIN? Podała! Momentalnie powiedziała, że “jutro może się spotkać”, więc wykazała chęć spotkania jeden na jeden i masz bardzo dobrą sytuację. Czerp doświadczenie z tego spotkania, bo pierwsza randka to najtrudniejsza randka, bo masz godzinę, aby zrobić coś nie tak :) Nie ma porównania z kilkuminutową rozmową zapoznawczą. Ale mając moje materiały o randkach po prostu nie robisz tych standardowych błędów pierwszej randki.

Daj znać potem, jak było. Najlepiej zadzwoń na webinarze. Pozdrawiam!

Reply

Tecrtr July 15, 2013 at 23:35

31 dzień – 2
32 dzień – 0
33 dzien – 0

2 miesiąc idzie gorzej. Będę chyba musiał na nowo się rozkręcić i mówić “dzień dobry” do obcych ludzi, a także posłuchać jeszcze raz parę materiałów Pawła na temat przełamywania się, i radzenia się sobie z tym co ona sobie pomyśli, opinie innych, i inne związane z tym temat.

Miałem sytuację też dzisiaj, że byłem na rowerze, ja pewna dziewczyna też była i ją minąłem, i nie powiedziałem “cześć”, Co powinienem, zrobić, powiedzieć te “cześć” i pojechać dalej czy lepiej by było chwilę z nią jechać. I co dalej ?

Reply

piotrtylinski@wp.pl October 15, 2014 at 18:23

Paweł, piszę swój pierwszy komentarz. Mam 32 lata, jestem przystojny, ale tak mega nieśmiały i mam takie niskie poczucie wartości, że szkoda słów. No ok, teraz w momencie kiedy trafiłem na Twoje materiały widzę, że wszystko zaczyna iść w naprawdę dobrą stronę. W poważnym związku nigdy nie byłem. Zawsze bałem się zagadywać do kobiet, kilka razy się zauroczyłem, ale niestety nie mając Twoich materiałów wcześniej, co mogłem to spieprzyłem. Jest bardzo dużo tych moich “dlaczego”, już w pewnym momencie zaczałem nawet myśleć, żeby przestać kompletnie interesować się tą tematyką. Wcześniej już chyba w akcie desperacji, zacząłem tracić kasę na materiały “turbo-uwodzicieli” nurtu PUA. I od razu jak to zobaczyłem to wiedziałem, że to jest pieprzenie głupot. Doskonale sobie zdawałem sprawę, że nie można mieć każdej kobiety, a kompletnie nie interesuje mnie podrywanie tylko i wyłącznie, żeby zaciągnąć ją do łóżka. Chcę tak jak Ty chciałeś i inni Twoi kursanci, poznać tą jedną jedyną. Zacząłem wdrażać się w Twoje materiały. Najpierw darmowe, później kupiłem dostęp do webinarów, zakupiłem kurs Pewności Siebie w 90 dni, oraz ostatnio kurs prowadzenia rozmowy z dziewczyną. Z kursu PS jestem na 6 odcinku, webinary przerabiam systematycznie, zacząłem
dopiero mówić “Cześć” do obcych dziewczyn, ale już mi to przestaje sprawiać trudności. Zacząłem o siebie bardziej dbać (ubiór, higiena) i już jest znaczna poprawa. Pracuję nad mową ciała, czytam oznaki zainteresowania kobiet i widzę często mocne spojrzenia, no ale… Niebawem przyjdzie ten dzień. W każdym razie zaczynam przełamywać strefę komfortu i coś ze sobą robić i już jestem na jakiejś prostej, choć na początku tej drogi. Stary wcześniej FB, jakieś komunikatory, non stop sms-y, byłem misiem dla pewnej swojej koleżanki, która się ze mną bawiła. Teraz mam ją w dupie, podobnie jak jakieś beznadziejne czaty, tak jak radzisz w swoich materiałach. Przestałem się uganiać za dziewczynami, a one zaczynają teraz same się do mnie odzywać, ale wiem że u nich już szans nie mam żadnych, skoro to koleżanki. Kawał dobrej roboty, niszczę to swoje ego, widzę ile mam pracy przed sobą, ale widzę też efekty. Dużo w tym Twojej zasługi, słowa uznania za to co robisz i że jest ktoś taki, kto pomaga takim “ofiarą losu”, które staną się pewnymi siebie facetami i nie dadzą się okręcić żadnym kobietom. Pozdrawiam.

Reply

Paweł Grzywocz October 16, 2014 at 13:08

Dzięki bardzo za motywującą historię Twojej drogi. Nigdy nie jesteśmy dalej od celu niż wtedy, gdy nie wiemy, dokąd zmierzamy . Teraz to już tylko kwestia czasu.

Reply

sandinista October 16, 2014 at 16:43

Niedawno u siebie na piętrze w akademiku poznałem dziewczynę. I zastanawiam się czy powinienem przychodzić do niej do pokoju i proponować wyjście czy mimo iż mieszkam od niej 10m dzwonić.Co o tym sądzisz? Zastanawia mnie czy powinienem prosic moich przyjaciół żeby poznawali mnie z dziewczynami. I jeszcze jedno moje przyjaciółki zaproponowały mi że zrobią casting na dziewczynę dla wtedy się nie zgodziłem bo wtedy nie szukałem nikogo na stałe ale teraz powaznie zastanawiam się czy nie wrócić do tematu. Zastanawiam sie czy jeżeli dziewczyna olała mnie bo aktualnie jest w szczęśclwym związku czy miałbym z nią szansę po jej rozstaniu z chłopakiem?

Reply

sandinista October 17, 2014 at 22:00

Mam jeszcze jedno pytanie czy np. ze sposobu mówienia albo mowy ciała można wyczytać że laska ma chłopaka czy nie bo już miałem takie sytuacje że laska okazywała mi duze zainteresowanie a później okazywało się że ma chłopaka. Na przyszłość chcę uniknąć tego typu sytuacji.

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: