Webinar 31 – 11.11.2013 – Różnice Wieku w związku i podrywie: Jak się zachowywać, gdy jesteś wyraźnie młodszy lub starszy od kobiety?

by Paweł Grzywocz on 12 November 2013

webinar31roznicewieku

Na tym webinarze otrzymasz wskazówki, które pozwolą Ci określić, z jakimi dziewczynami masz największe szanse na udany związek, a z jakimi masz największe szanse na niepowodzenie.

Są oczywiście wyjątki od tych reguł, jednak zazwyczaj kobiety w danej grupie wiekowej zachowują się w określony sposób i mają inne intencje oraz powody spotykania się z Tobą czy bycia w związku.

Bądź na nie czujny i nie daj się wykorzystać. Na konferencji dowiesz się dokładnie:

  • Jaka różnica wieku jest dopuszczalna między kobietą i mężczyzną w związku, aby uniknąć typowych problemów wynikających z różnicy wieku?
  • Jak się zachowywać, gdy jesteś wyraźnie młodszy lub starszy od kobiety, aby ją zainteresować?
  • Kiedy jej powiedzieć, ile naprawdę masz lat oraz jak odpowiadać na pytania
    o Twój wiek?

Przeczytaj także super artykuł na dole, w którym podałem gotowe teksty do żartowania i odbijania pytań o Twój wiek. Jest tam wszystko po kolei wytłumaczone,
o czym rozmawiać z dziewczyną, aby skupiła się na tym, jak się z Tobą dobrze czuje
a nie na tym, ile masz lat.

Pobierz nagrania i nagraj je sobie na odtwarzacz mp3. Następnie, gdy prowadzisz samochód lub jedziesz autobusem odsłuchaj webinaru.

Cz.1. – Różnice Wieku – Jak Działać, aby zainteresować sobą dziewczynę pomimo różnicy wieku ?

Zamów Twój miesięczny dostęp do archiwum wszystkich dotychczasowych nagrań z cotygodniowych webinarów. Otrzymasz indywidualne konto użytkownika. Następnie zaloguj się w prawym górnym rogu strony, aby zobaczyć
i pobrać nagrania oraz zaawansowany artykuł.

nagranie w formacie .mp4Kliknij prawym klawiszem “zapisz element docelowy jako” aby pobrać video
z tego webinaru

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff


nagranie audio Kliknij prawym klawiszem “zapisz element docelowy jako” aby pobrać .mp3

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff



Świetną odpowiedzią na pytanie o wiek w rozmowie zapoznawczej to zażartowanie:

- “A jaka różnica jest dla Ciebie dopuszczalna?” i potem np. “71, ale się dobrze trzymam” albo “17, ale szybko dojrzewam ;) oraz, gdyby dalej drążyła, to “Dowiesz się w swoim czasie” oraz, jak zgaduje, że np. pomyli się o kilka lat, to powiedz: “Może być ;) ”, “Trafiłaś ;) ”, “Niech będzie ;) ”, “Niech tak będzie ;) ”, “Jeśli to dla Ciebie odpowiedni wiek, to tak, tyle mam ;). Często ona i tak zapomni po 10 randkach, czy trafiła wtedy
o kilka lat w lewo czy w prawo. Tutaj przykładowa rozmowa, w której pod koniec wybrnąłem sprawnie z tego pytania, gdy pytałem młodsze dziewczyny o kontakt.

albo:

- “A ile chcesz, żebym miał lat?” lub “Ile mogę mieć lat?” i pozwól dziewczynie zgadnąć taki wiek, jaki jest dla niej odpowiedni. Np. ona da Ci o 5 lat za mało, to powiedz: “Super, dzięki, idealnie, może być ; ).” i zmień temat, że ważne, na ile się czujemy oraz spytaj, czy ona czuje się, jakby miała więcej czy mniej i potem zmień temat na kolejny, nie drąż tego tematu, nie tłumacz się , nie spowiadaj.

Jakby znowu nalegała, że nie poda numeru, jak nie podasz wieku, to trudno. Zażartuj, że masz 17 albo 71, a potem się pożegnaj i nigdy się nie dowie. Niech się zastanawia, jakie potencjalnie piękne chwile i kogo straciła. Poza tym z upartą dziewczyną, która stawia ultimatum w rozmowie zapoznawczej i tak byś daleko nie zaszedł.

Cz.2. – Odpowiedzi Na Pytania Uczestników:

  • Jak poznawać na imprezach?
  • Jak przejść na “Ty” z kobietami w pracy (19:57)
  • Jak wprowadzić intencje randkowe do rozmowy? (28 minuta)
  • Kiedy iść z dziewczyną do łóżka? (55 minuta)

nagranie w formacie .mp4Kliknij prawym klawiszem “zapisz element docelowy jako” aby pobrać video
z tego webinaru

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff


nagranie audio z webinaraKliknij prawym klawiszem “zapisz element docelowy jako” aby pobrać .mp3




artykułPobierz zaawansowany artykuł: “Jak podrywać starsze lub młodsze dziewczyny i co mówić, gdy one pytają o Twój wiek?”

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

.

Aby uzyskać dostęp do wszystkich nagrań video i mp3 z webinarów oraz zaawansowanych artykułów, kliknij przycisk Kup teraz i opłać zamówienie za pomocą bezpiecznych płatności.

Dodaj do koszyka

Order form

NameTransfer
Miesięczny dostęp do wszystkich nagrań z webinarów i zaawansowanych artykułów49.00 zł
Webinar 31 – 11.11.2013 – Różnice Wieku w związku i podrywie: Jak się zachowywać, gdy jesteś wyraźnie młodszy lub starszy od kobiety?
Ocena: 5 Głosów: 1

Podziel się swoimi refleksjami:

{ 59 comments… read them below or add one }

Anonim November 14, 2013 at 08:35

Wczoraj widziałem dziewczynę, do której chciałbym zagadać w tramwaju. Bardzo mi się spodobała, to się rzadko zdarza. Do tego czytała książkę i ustępowała miejsca starszym. Z tym, że była też znacznie młodsza ode mnie, a ja nie miałem wczoraj nastroju. Nie wiem czy to moja porażka, czy nie?

Reply

Tecrtr November 14, 2013 at 17:15

Dzisiaj mam kurs tańca. Mam trochę stracha i czuję się jakby to było takie Toastmasters. To uczucie mam, że wszystkie pary będą zajęte, a ja nie będę miał z jaką ćwiczyć tańca, więc to jest tylko ten strach. Jeszcze to się nie wydarzyło, ale nigdy nie wiadomo. Dodatkowo większosć przychodzi już ze swoimi dziewczynami, żonami nawet. Najgorszy strach jest jak trzeba dobrać się w pary i wtedy patrzę, która jest wolna i podchodzę.

Reply

Anonim November 14, 2013 at 21:12

I jak tam poszło?

Reply

Adrian January 28, 2014 at 20:57

EEe tam, nie ma porażek tylko informacje zwrotne ;)
Na moim pierwszym kursie tańca było wiele wolnych osób (obu płci), lecz o dziwo, więcej chłopaków, co się dość rzaaadko zdarza. Ale ludzie tam są na ogół mili i otwarci, tylko boją się pierwsi zagadać, zacząć rozmowę ( no chyba, że trafiłby się jakiś kursant Pawła :P ). No, ale cóż trza było się z innymi wymieniać dziewczynami, co mi się nie podobało, bo tak naprawdę tylko w połowie korzystałem z kursu. Zrezygnowałem po dwóch zajęciach. Nie było problemu z odzyskaniem kasy za niewykorzystane zajęcia ( to była szkoła Sulewscy w Warszawie). Na szczęście nowy kurs zaczyna się już w marcu i trzymajcie kciuki by było więcej płci przeciwnej :D

PS. Nie jestem Tectr, tylko opisuję swoją sytuacje, bo mi osobiście przed kursem brakowało takich opinii jak moja lub ich nie mogłem znaleźć

Reply

Anonim January 28, 2014 at 21:37

Ok, trzymam kciuki. Mnie jakoś taniec nie ciągnie, ale u nas w mieście część wystaw w muzeach jest za darmo i pomyślałem, że tam będzie można iść i pogadać z kobietami. :)

Reply

Tecrtr November 14, 2013 at 23:18

Było tak, że gdy trzeba było dobrać się w pary, to:
- 2 tyg temu, miałem wybór czy podejść do tej bardzo ładnej, czy tej przecietnęj, ale podeszłem do tej przeciętenej. Bo myśle, że będę dla tej bardzo ładnej wyzwaniem. Ta przeciętna mówi mi, po chwili, że nie i szybko poszła do innego i, że chce się zamienić, no i tak wtedy tańczyłem ze starszą panią. Ale też i z tą bardzo ładną, przez chwile, bo była taka sytuacja, że w tańcu po kolei panie zmieniały parnterów. Od razu jak podeszła to się przedstawiła.
- tydzień temu jej nie było. Ale tańczyłem z tą przeciętną, bo akurat ona nie miała z kim.

Dzisiaj, była taka sytuacja, że bardzo ładna, podczas początkowych treningowych kroków z salsy, przyszła i była nie daleko mnie. No i gdy trzeba było dobrać w pary, to zauważyłem, że zarówno ona jak i ta przeciętna nie mają pary, no i tak myślałem, co zrobić ?, podejść do tej bardzo ładnej, czy do przeciętnej, a może inną znajdę. Jednak zobaczyłem, że ta przeciętna dobiera się z tą bardzo ładną. Poszedłem do innej, która była dalej. Potem zobaczyłem, że ta bardzo ładna tańczyła z partnerem, a nie z tą przecietną.
Ciekawe, co on powiedział do pary tańczących kobiet, aby jedna z nich z nim tańczyła.

Jak wasze wnioski na ten temat ?
Co źle, a co mogłem poprawić ?

Teraz za tydzień, jak będzie ta bardzo ładna, to spróbować już do niej pójść.

Reply

Tomek November 15, 2013 at 10:51

Nie wiem, gdzie można napisać o tematach, o których chciałoby się posłuchać na kolejnych webinarach, więc napiszę tutaj. Interesują mnie bardzo zagadnienia związkowe typu: jak długo dane spotkanie powinno trwać żeby nie było za długo (czy tak jak na samym początku 2-3 h i każde w swoją stronę, czy można przeciągać np. do 6 h co drugie spotkanie), jak często można się zgadzać na propozycje dziewczyny abym został u niej na noc (i nie chodzi tu o współżycie tylko gdy normalnie zechce spać przytulona do mnie): na co drugą-trzecią propozycję przystawać, co jakiś określony czas (np. 2 tyg albo miesiąc), czy w ogóle nie? Istnieje w ogóle na to pytanie odpowiedź, czy powinienem to robić wyłącznie na wyczucie obserwując jej zainteresowanie?

Reply

Paweł Grzywocz November 15, 2013 at 13:59

Odpowiedzi na te pytania są w nagraniach Audio Action Steps kursu “Jak zdobyć dziewczynę w 12 randek?”

Reply

Tecrtr November 15, 2013 at 13:39

Zobaczcie, jak czas szybko leci, już za 3 dni Poniedziałek i kolejny webinar, potem 2 kolejne dni i webinar nowy będzie na stronie i od tego pare dni i już kolejny będzie webinar.

Reply

Anonim November 15, 2013 at 15:36

No lecie, leci. Też tak czasem myślę o tych webinarach. Ja wiem, że jeszcze sporo pracy przede mną, w różnych dziedzinach mojego życia, żebym mógł mieć super dziewczynę.

Reply

Tecrtr July 16, 2023 at 16:23

Ale poleciało już 10 lat i jak po latach?
Bo ja się czuje cofnięty i już za stary.

Reply

Tecrtr November 16, 2013 at 15:28

Jest zimno, noce coraz szybciej, zbliża się zima, jak teraz można poznawać dziewczyny ?
Np chcem powiedzieć “cześć, mogłabyś mnie odrzucić” – najlepiej to mówić, jak dziewczyna siedzi lub stoi, ale w taką pogodę, to bardzo cięzko o taką sytuację. Zwłaszcza jak się mieszka w małym mieście. A dojazd to większego to są już koszty, a jak nie ma się pieniędzy i nie zarabia się i pracy się nie ma i nie przyjmą na ulotkarza, trzeba mieć na to też znajomych, a jak nie jest się towarzyskim itd, to tu problem goni kolejny problem kolejny problem. To co pozostaje ?
Chodzić po mieście i liczyć na szczęście, że będzie odpowiednia sytuacja ?
Czy iść na hardcore i odrazu z marszu jak idzie jakaś dziewczyna, to powiedzieć to ?

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 14:52

Co sadzicie o takiej sytuacji: od września widziałem się kobietą 6 razy (mam mało dni wolnych w tygodniu, na spotkania zostaje tylko niedziela i poniedziałek), na 5 spotkaniu pierwszy kiss, ogólnie na spotkaniach jest jak najbardziej OK. W międzyczasie od września 2 spotkania ona przełożyła. Dzisiaj miało być 7me spotkanie na 17. W tygodniu wspominała, że idzie w sobotę na urodziny siostry, wczoraj ok 22 napisała SMSa
“Cześć :) co tam słychać? Ja już trochę pijana jestem, zaraz idziemy do klubu :)
oczywiście nic nie odpisałem. Dzisiaj kolejny SMS (2,5h przed spotkaniem)
“Cześć, nie dam rady dzisiaj się spotkać, jutro zadzwonię to zgadamy się na inny dzień, teraz położę się jeszcze chwile” (nawet nie ma powodu dlaczego odwołała spotkanie, ani żadnego przepraszam)
Co byście postąpili w takiej sytuacji? to już 3cie przełożenie spotkania (pierwsze było we wrześniu, drugie jakieś 3 tyg temu i teraz kolejne).
Myślę o tym zęby jutro jak zadzwoni powiedzieć coś w tym stylu:
“Wiesz co, wspominałem Ci jakie mam podejście do przekładania czy odwoływania spotkań. Fajnie było trochę Cie poznać. Baw się dobrze. Pa”

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 15:06


oczywiście tekst:
?Wiesz co, wspominałem Ci jakie mam podejście do przekładania czy odwoływania spotkań. Fajnie było trochę Cie poznać. Baw się dobrze. Pa?
wpleciony na koniec rozmowy, np po tym jak zaproponuje termin spotkania.
Oddalenie się w taki sposób pokaże, że moja wartość jest większa, i przyciągnie ją. Chyba, że ona faktycznie jest mało zainteresowana to nie będę tracił czasu.
Jak uważacie?
Jakieś propozycje?
Pozdrawiam

Reply

Anonim November 17, 2013 at 17:42

Też by mnie coś takiego denerwowało. Nie chciała się spotkać, pewnie z powodu kaca. W ogóle by mnie to denerwowało jakby chodziła pijana po klubach. Ile ona ma lat i czy jest typem imprezowiczki? Bo pewnie z taką trudno będzie Ci zbudować stabilny związek. Rzeczywiście wydaje mi się, że Ciebie na luzie traktuje, może to w ogóle taka panienka latająca po imprezach i niezbyt odpowiedzialna. Też bym sobie teraz dał na wstrzymanie. Ale też bez takich teatralnych słów “miło Cie było trochę poznać” ja bym zrobił. Jak zadzwoni i coś zaproponuje to powiedz, że masz teraz dużo pracy/nauki i nie możesz za bardzo.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 17:48

Ja mam 30 lat ona 24, pracujemy w jednej firmie, a w pracy widzimy się z raz na 2-3 tyg przelotem. Jest wtedy wymiana cześć – cześć ew. dodatkowo 2-3 zdania i lecę dalej.
Z tego co kiedyś wspominała to do klubów generalnie nie chodzi, ew domówki.

Reply

Anonim November 17, 2013 at 18:05

A wcześniej dlaczego przekładała? W sumie nie jesteście jeszcze parą, więc nie ma co przesadzać, nie było to takie złe z jej strony. Chyba że Ci ogólnie jej charakter nie pasuje, jest za bardzo na luzie, a Ty byś wolał bardziej domatorkę np, to i tak nie ma sensu.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 18:09

Za pierwszym razem nie pamiętam jaki powód był. Jakieś 3 tyg temu na poniedziałek 18:00 byliśmy umówieni to około 16 jak z pracy wychodziła zadzwoniła, że jakieś przeziębienie ja bierze i źle się czuje. A teraz to…
Charakter ma dobry, póki co pasuje mi…zgodna jest…dobrze się z nią rozmawia, dużo zabawy, energii.

Reply

Anonim November 17, 2013 at 18:15

To ja bym nie przesadzał, chociaż też by mi się to pewnie nie spodobało. No ale możesz zobaczyć jeszcze te kilka spotkań, zobaczymy czy będzie napierać na związek, czy traktuje to z doskoku. Możesz się jutro trochę wymigać, że masz dużo pracy, czy jesteś umówiony z kolegami, “także jeszcze się zdzwonimy”. Trochę ją przytrzymać, też za bardzo dostępny nie możesz być.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 18:21

Może faktycznie odepchnąć ją delikatniej i powiedzieć zęby odezwała się w przyszłym tygodniu.
Ew. jak zaproponuje termin to “Wiesz co, nie dam rady, ale dzięki za propozycje” wymigać się i pożegnać.
:)

Reply

Anonim November 17, 2013 at 18:37

Może nie żeby się odezwała, tylko tak bardziej delikatnie. Wiesz co, teraz mam sporo spraw na głowie, może się zdzwonimy gdzieś koło niedzieli”.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 18:46

I tak średnio co 2 tyg się widzimy, wiec to takie mało odczuwalne będzie.
Ew. “zdzwonimy się pod koniec tygodnia” i poczekać do początku przyszłego tygodnia, chyba ze sama się odezwie.

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 18:47

Chociaż wtedy nie ma tego oczekiwania…

Anonim November 17, 2013 at 18:57

To się rzadko widzicie. Jak ona nie chce częściej i Ty też, to średnio to wygląda. Zdzwonimy się pod koniec tygodnia jest też ok, jak dla mnie. Jest oczekiwanie, bo nie wie kiedy dokładnie i nie wie czy to tylko wymówka. Ale może np. koło niedzieli lepsze. Bo koło niedzieli nie wiadomo kiedy to jest, a pod koniec tygodnia mniej więcej wiadomo.

Paweł Grzywocz November 17, 2013 at 21:31

Mówienie tej dziewczynie, że zdzwonicie się później i jesteś zajęty jest najgłupszą rzeczą, jaką można zrobić. Kobieta sama wykazuje inicjatywę, dzwoni i proponuje termin, a Ty ściemnisz jej, że jesteś zajęty? To jest bez sensu. Najważniejsza jest jej CHĘĆ i POJAWIANIE się na spotkania, bo tylko wtedy możesz odczytać jej prawdziwe zainteresowanie, z jej mowy ciała. A Ty sam chcesz siebie sabotować i udawać, że nie dasz rady się spotkać. Bez sensu.

Zauważyłem też, że kompletnie nie zwróciłeś uwagi na sposób jej wcześniejszych przełożonych spotkań. Za pierwszym razem to było bardzo ważne wydarzenie, że ona przełożyła spotkanie. A Ty piszesz, że nie pamiętasz jej powodu. Skoro nie pamiętasz powodu, to znaczy, że nie był konkretny i zbyła Cię jakąś błahostką, nie traktując poważnie, a Ty na to nie zwróciłeś uwagi. Następnie drugi raz odwołała z Tobą spotkanie w bardzo lekkomyślny sposób, dzwoniąc na 2 godziny przed spotkaniem i mówiąc, że jest chora.

To drugie odwołanie spotkania to dla mnie już ewidentna oznaka kobiecej gierki i ściemy, ponieważ one gdy nie chcą się spotkać, to do ostatniej chwili zwlekają, presja narasta, aż w końcu odwołują spotkanie w ostatniej chwili.

Czy Ty wierzysz w to, że ona w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek rano NIE WIEDZIAŁA, że jest chora na tyle, że nie da rady przyjść na spotkanie? Jasne, że wiedziała to czy da radę przyjść czy nie. Gdyby jej zależało bardzo i była wystarczająco zainteresowana, to by przyszła nawet z lekkim przeziębieniem, bo nie poinformowała Cię odpowiednio wcześnie.

Zlała Cię bez skrupułów na dwie godziny przed spotkaniem i teraz zrobiła to drugi raz za pomocą sms’a, więc widzę już, że ona jakoś wielce wtedy nie przepraszała za swoją niemożność przyjścia na spotkanie, nie proponowała konkretnych, innych terminów i nie była jakoś super zainteresowana.

To już sam musisz ocenić jej zachowanie na randkach, ale te dwa ostatnie odwołania spotkania to jest masakra, kompletny brak szacunku i zainteresowania.

Na podstawie pierwszego komentarza optymistycznie domyślałem się, że ona bardziej się wykazała, ale dalej utwierdziłeś mnie, że niekoniecznie. Możesz poznawać dalej nowe dziewczyny, a od tej zaczekaj na telefon i umów spotkanie treningowo. Zobacz czy w ogóle przyjdzie i czy pozwoli się pocałować.

Paweł Grzywocz November 17, 2013 at 21:20

Wplatanie tekstu, że fajnie było ją trochę poznać, gdy ona zaproponuje termin spotkania jest jakimś idiotycznym zgrywaniem niedostępnego i perfidnym odrzucaniem inicjatywy zainteresowanej dziewczyny. To dobre dla dzieci a nie dla mężczyzn. Lubisz gdy kobiety specjalnie Ci odmawiają, żeby coś udowodnić? To szczyt perfidnej manipulacji, która nie działa i takich ludzi, którzy manipulują się olewa, więc się tak nie zachowuj, tylko zaakceptuj jej propozycję, ponieważ 99% kobiet nie dzwoni pierwsza i nie proponuje spotkań.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 23:29

Przypomniało mi się jaki był powód pierwszego przełożenia spotkania, wieczór zakupów w jakimś centrum handlowym, przełożyła to parę dni wcześniej.
Czyli jak zadzwoni i zaproponuje termin spotkania to się zgodzę, umowie konkretnie czas, miejsce, godzina, zobaczę czy pojawi się na spotkaniu, czy dalej będzie zainteresowana (mowa ciała itp) i czy da się nadal całować na końcu spotkania.
Dzięki za podpowiedz :)

Reply

Paweł Grzywocz November 17, 2013 at 21:17

To, co robi ta dziewczyna wskazuje na to, że ona może nie być zainteresowana i spotykała się z Tobą dla zabawy, bo nie miała nic innego do roboty. Nie mam co do tego pewności, bo nie wiem, jak zachowywała się wcześniej. Może jest wszystko w porządku. 2 razy przełożyła spotkanie, czyli przeprosiła, zadzwoniła odpowiednio 1 lub 2 dni wcześniej, podała konkretne wytłumaczenie i zaproponowała inny termin. Jeśli tak przełożyła 2 razy spotkania i jeszcze zaakceptowała pocałunek w usta, to znaczy, że zachowywała się jak zainteresowana dziewczyna. Albo udawała albo Ty coś zepsułeś swoim zachowaniem, że przy trzecim przełożeniu spotkania ona potraktowała Cię jak powietrze. To totalny brak szacunku i jeśli takie coś się POWTÓRZY drugi i trzeci raz, to wtedy masz pewność, że ona jest na “nie”, bo od początku udawała albo Ty obniżyłeś jej zainteresowanie. Natomiast Ty proponujesz rozwiązanie unoszenia się dumą i obrażaniem na nią jak Macho Boy. Zero zrozumienia, pomimo że mówiła o urodzinach siostry, całowała się po każdym spotkaniu z Tobą i spotkała się z Tobą 6 razy. Jak postępować w takiej sytuacji? Wycofać się i dać jej odetchnąć i zatęsknić zamiast obrażać się jak mały, niepewny siebie i skrzywdzony chłopiec, który musi jej odpyskować na końcu rozmowy, pokazując, że tak bardzo dotknęło Cię jej przełożenie spotkania z powodu Urodzin Siostry. W kategorii samokontroli i wyrozumiałości dostajesz pałę. Poza tym, w jaki sposób umówiłeś z nią to spotkanie na sobotę? Czy ustaliłeś MIEJSCE spotkania? Nic o tym nie piszesz i to popada pod tzw. niepewne umówienie spotkania, czyli zamiast konkretnie umówić miejsce i godzinę bez możliwości niedomówień i odwołania, to może umówiłeś to spotkanie niepewnie i nie było do końca wiadomo, że się wtedy widzicie. Poza tym, gdy ona powiedziała, że idzie w sobotę na urodziny siostry, to dlaczego nie zareagowałeś wtedy i sam nie przełożyłeś spotkania albo nie spytałeś, czy jest ono aktualne? Chcesz uciec jak wystraszony chłopiec, nie mając jasnej sytuacji, czy ona jest zainteresowana czy nie. Obrażasz się jak małe dziecko. Skoro w taki chamski sposób ona odwołała spotkanie, ale przez resztę czasu zachowywała się idealnie, to warto się upewnić, czy ona jest na “nie”. Odczekaj 7 dni zanim do niej zadzwonisz, jeśli napisze sms, to oddzwoń następnego dnia i ustal z nią spotkanie. Zobacz czy przyjdzie i jak się będzie zachowywać. Dąż do tych 10 spotkań i odkrycia jej prawdziwego zainteresowania i charakteru zamiast obrażać się, gdy dziewczyna odwołała spotkanie, bo miała urodziny SIOSTRĄ, o których na dodatek sama Ci powiedziała. To nie jest wyjaśniona sytuacja.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 23:17

Spotkania umawiam konkretnie, czas, miejsce, godzina. W czwartek dzwoniłem do niej i chciałem umówić się na niedziele na 12 kolo galerii, ale powiedziała, że w sobotę będzie na urodzinach u siostry i na 12 może nie dać rady, ale da rade na 17. Wiec byliśmy umówieni na niedziele o 17 pod galeria.

Reply

Paweł Grzywocz November 18, 2013 at 00:12

Może jest wszystko w porządku i ona naprawdę myślała, że da radę przyjść na 17, ale coś się przedłużyło i nie mogła się tłumaczyć. Bardziej niepokojące jest to wcześniejsze odwołanie spotkania, ale może naprawdę źle się poczuła i podała inny termin. To już Ty lepiej wyczujesz, czy kobieta ściemnia czy nie. Randkuj dalej i oceniaj, czy przy przychodzi na spotkania, dobrze się bawi, śmieje, patrzy w oczy, dotyka i całuje.

Reply

strictlys@o2.pl November 18, 2013 at 17:07

Dzisiaj zadzwoniła, zabawna rozmowa była, aż w końcu zapytała “jaki termin proponuję?”, to stwierdziłem że myślałem, że ona ma jakaś propozycję, zapytała kiedy mam czas, to mowie ze “w najbliższa niedziele o 17 pod galeria”, to ona na to ze “ok, chyba ze coś innego wymyśli”, czyli czuje, że znowu się coś wymiga.

Reply

Paweł Grzywocz November 18, 2013 at 17:31

Trzeba było doprecyzować, co ona ma na myśli, czyli powiedzieć: “Co masz na myśli, że coś innego wymyślisz?” i zamknąć się.

Musisz być jak detektyw, a nie zadowalać się półprawdami.

Możesz pójść jeszcze dalej i na podstawie wcześniejszych zachowań dziewczyny oskarżyć ją żartobliwym tonem i powiedzieć:

“Aha, czyli jeśli znajdziesz sobie jakieś ciekawsze zajęcie, to wtedy znowu odwołasz ze mną spotkanie, tak? :)

I wtedy ona albo powie, że zwariowałeś i nigdy by tak nie postąpiła albo potwierdzi Twoje przypuszczenia poprzez żart albo spyta, o co Ci chodzi i zacznie się gubić w zeznaniach.

Nie daj sobie wciskać takich tekstów. To jest ta sama sytuacjach, co z uprzedzaniem Cię, żebyś jeszcze potwierdził spotkanie:

https://www.jak-zdobyc-dziewczyne.pl/poderwac-dziewczyne/gdy-dziewczyna-nie-chce-sie-spotkac-i-odwoluje-spotkanie-jak-reagowac-i-uniknac-odwolanych-randek/

Przygwóźdź wtedy dziewczynę od razu i skonfrontuj żartobliwie jej wieśniackie zachowanie. Co ona sobie myśli? Że jesteś jej wyjściem awaryjnym na nudną niedzielę, JEŚLI nic innego sobie nie wymyśli?

Nie wiem, dlaczego pozwalasz się tak traktować, aczkolwiek też tak kiedyś miałem. Zbuduj pewność siebie i poczucie wartości. Naprawdę serdecznie polecam: https://pewnoscsiebiew90dni.pl

Bądź bardziej ostry i nie daj sobą pomiatać. Gdy kobieta robi coś głupiego, to spytaj ją czy następnym razem też tak postąpi.

Jeśli okaże się, że tak, to możesz od razu jej powiedzieć, żeby wymyśliła sobie coś innego, bo masz jeszcze kilka dziewczyn do obdzwonienia i nie chcesz tracić czasu na spotkanie z braku innych opcji.

Reply

strictlys@o2.pl November 18, 2013 at 17:39

Właśnie dzisiaj myślałem o tym, żeby do niej zadzwonić i zapytać o to co ma na myśli. Proponujesz żebym zadzwonił np jutro/pojutrze i doprecyzował ten temat? bo czekanie do niedzieli i jak ma się okazać, że znowu się nie pojawi to totalna strata czasu.

Mam kurs pewności siebie, jak zdobyć dziewczynę w 12 randek i ostatnio webinary….ale podczas rozmowy na żywo górę biorą emocje i zapominam o wielu elementach.

Reply

strictlys@o2.pl November 18, 2013 at 17:40

Nawet teraz mógłbym zadzwonić na świeżo :)

Reply

Paweł Grzywocz November 18, 2013 at 17:48

Nie, w żadnym wypadku nie ma sensu teraz dzwonić, ponieważ pokażesz tym niepewność. Gdy kobieta zrobi coś takiego, to musisz ją przepytać od razu. Teraz pozostaje Ci zaczekać i zobaczyć, czy ona zatrzyma randkę i przyjdzie, czy znowu ją odwoła. Przy czym odwołanie randki to już będzie teraz 100% robienie Ci złudnej nadziei, olewanie i marnowanie Twojego czasu.

Reply

strictlys@o2.pl November 18, 2013 at 17:52

OK dziękuje za pomoc :) zobaczymy co z tego dalej wyniknie :)

strictlys@o2.pl November 18, 2013 at 23:24

Tez jeszcze przypomniała mi się pewna sprawa. Ona do mnie dzwoniła rano ok 8 (tłumaczyła mi, dlaczego odwołała spotkanie) potem powiedziałem, że mam czas ?w najbliższa niedziele o 17 pod galeria?, to ona na to ze ?ok, chyba ze coś innego wymyśli?, czyli czuje, że znowu się coś wymiga, ale trochę mnie to zdenerwowało i coś tam zacząłem to drążyć, ale zostawiłem temat (emocje się trochę we mnie gotowały, starałem się tego nie pokazać, ale żeby emocje nie wzięły górę to zakończyłem temat i rozłączyliśmy się).
Potem w ciągu dnia ok 15 ona dzwoniła do mnie służbowo o jakiś drobiazg (totalnie nieistotny) to się z nią próbowałem droczyć, naprowadzałem na odpowiedz, aż w końcu zgadła i moje stwierdzenie “jednak potrafisz być bystra” i “pa” (ale teraz jak tak myślę to chyba za śmiechu za dużo u niej nie było, a może i w ogolę). Generalnie nie dzwoni do mnie w pracy, ale po co mogła dzwonić? Chciała coś? Miała wyrzuty sumienia?
Jak ja słyszę wiedząc, że jest źle to za dużo emocji się dzieje wew., poradź co z tym mogę zrobić?
Jestem osobą bardzo cierpliwą, ostoja spokoju, miedzy spotkaniami nie ma problemu, ale to jak ktoś odrzuca robi się frustrujące.

Paweł Grzywocz November 18, 2013 at 23:45

To nie ma znaczenia, że ona dzwoniła służbowo. Liczy się tylko to, czy kobieta przychodzi na spotkanie. A nerwy z powodu odrzucenia są kwestią pewności siebie, samooceny i odporności psychicznej. Można to wyćwiczyć robiąc ćwiczenie z mówieniem obcym kobietom: “Hej, mogłabyś mnie odrzucić?” Jest o tym tutaj: https://www.jak-zdobyc-dziewczyne.pl/audio-video/webinar-najgorsze-rozpoczecie-rozmowy-tylko-dla-czytelnikow-bloga/
Poza tym praca nad samooceną i strefą komfortu. W końcu przestaniesz się spinać w takich sytuacjach.

strictlys@o2.pl November 20, 2013 at 20:24

Paweł, okazało się, że nie dam rady być w niedziele na spotkaniu z nią. Dzisiaj dzwoniłem do niej raz ok 18 (nie odebrała), jak nie odezwie się to kiedy znowu zadzwonić? za 2 dni, mimo że to piątek?
Prawdopodobnie w piątek będę ją widział w pracy.
Kiedy i jak powiedzieć jej, że nie dam rady? (Ona prawdopodobnie może wiedzieć, że będę zajęty, bo mam służbowe spotkanie z dyrekcja – ostatnio duże zmiany w firmie).
Może wtedy przy okazji spróbować ją “przygwoździć” w ten sposób jaki ostatnio pisałeś?

strictlys@o2.pl November 20, 2013 at 21:15

Właśnie dzwoniła, porozmawialiśmy chwile 8 min na wesoło, gdzie w międzyczasie powiedziałem, że nie dam rady i nie proponując innego terminu pożegnaliśmy się.
Teraz odczekać 5-9 dni i umówić się na spotkanie czy może poczekać, aż ona się odezwie, a może coś innego proponujesz?

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 18:59

kolo niedzieli…tez nie wiadomo kolo której niedzieli :P z końcem tygodnia podobnie…może przyszły :P

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 19:01

Ja w sumie zawsze próbuje umówić się raz na tydzień, ale średnio wychodzi raz na 2 tyg., to albo jestem gdzieś na wyjeździe, albo ostatnio wycieczka itp

Reply

Marcin L November 17, 2013 at 21:50

Dla mnie ona nie jest za szczególnie zainteresowana. Trzy odwołane spotkania, a w tym dwa zaraz przed spotkaniem. Ta kobieta raczej nie ma dla Ciebie szacunku, na który pewnie nie zapracowałeś.

Po drugie wdawanie się w jakiegokolwiek gierki to jest dziecinada i strata czasu.
Chcesz ją ukarać? Niech dłużej czeka na Twój telefon.

Reply

Paweł Grzywocz November 17, 2013 at 22:04

Super uwagi Marcin, sam konkret w kilku zdaniach.

Reply

strictlys@o2.pl November 17, 2013 at 23:41

Hmm najgorsze ze nie wiem jak straciłem u niej szacunek…

Reply

Paweł Grzywocz November 18, 2013 at 00:10

Szacunek jest fundamentem zainteresowania. Jej drugie i trzecie odwołanie spotkania było słabe. Albo od początku znajomości miała niskie zainteresowanie albo straciła je po pierwszych kilku randkach. Błędów na randce jest sporo, więc musiałbyś je znaleźć w kursie “Jak zdobyć dziewczynę”.

Reply

Tecrtr November 30, 2013 at 14:21

Dzień 159 ( Poniedziałek ) – 1 obca
Dzień 160 – 162 ( Wtorek – Czwartek ) – 0 obcych
Dzień 163 ( Piątek ) – 1 – zapytałem się w markecie gdzie jest dany produkt do spożycia, była młoda więc liczę to, mimo, że to była osoba tam pracująca.
Dzień 164 ( Sobota ) – 2 obce
Dzień 165 ( Niedziela ) – 0 obcych

Podsumowanie tygodnia:

Dzień 159 – 165 – 4 obce

Dzień 166 – 170 ( Poniedziałek – Piątek ) – 0 obcych.

Reply

Marcin L November 30, 2013 at 14:39

A propos kobiet pracujących, tak jak Paweł mówił, warto mówić, że dane imię jest popularne lub nie. Oczywiście na odwrót, przeważnie je to rozbawia. Albo jak spotkasz Joanne to możesz odpowiedzieć, a jo Antek. To z tego dowcipu. Też jest troche śmiechu jeżeli kobieta załapie o co chodzi.

Reply

Tecrtr December 1, 2013 at 23:40

Dzień 171 ( Sobota ) – 1 obca
Dzień 172 ( Niedziela ) – 0 obcych, byłem w nowym klubie, i było setki osób. Poszedłem na tą dyskotekę sam.

Podsumowanie tygodnia:

Dzień 166 – 172 ( Poniedziałek – Niedziela ) – 1 obca..

Reply

Kamil August 19, 2019 at 08:44

Mam 23 lata, podoba mi się dziewczyna która ma 17 czy opłaca się brać numer i iść na randkę? Czy to z góry za młoda dziewczyna jeszcze dziecko i skreślać od razu takie dziewczyny bo prawdopodobnie są niestabilne emocjonalnie?

Reply

Paweł Grzywocz August 19, 2019 at 09:56

Tak, należy podejść do tego indywidualnie. Na jakiej podstawie miałbyś stwierdzić, że jest akurat tą niestabilną emocjonalnie dziewczyna? Po 1 rozmowie zapoznawczej? Ciężko to ocenić albo się nie da. Trzeba się spotkać. Zobaczyć, jak będzie reagować na randkach i pomiędzy nimi.

Reply

Szymon July 5, 2023 at 09:30

Hej,
Wiem, że późna odpowiedź, ale może komuś innemu się przyda.
Byłem w tej samej sytuacji co ty: ja 23 ona 17. po 2 latach oświadczyny i po 3 ślub.
Jesteśmy rok po ślubie i wszystko jest ekstra. Nieporozumienia i kłótnie się zdarzają ale kluczowe jest czy ona się obraża na kilka dni czy da się od razu dogadać. Porównując zachowanie mojej żony do poprzednich dziewczyn to jest przepaść jeśli chodzi o komunikację a każda była po 20. Czasem można trafić na poważnie traktującą związki dziewczynę znacznie młodszą przy czym zdaję sobie sprawę że nie jest to reguła.

Reply

Kamil August 19, 2019 at 17:59

Dzięki za szybką odpowiedź. Ja za szybko skreślam kobiety młode bo wmawiam sobie że to jeszcze dzieci. Podobają mi się niekture ale nie działam i później się katuje że mogłem.
Jeszcze mam jedno pytanie.
W okresie letnim jest dużo festynów, dni tkz.ziemniaka, czosnku,kapusty itd. Gdzie jest zapraszany jakiś zespół jest kocert tego zespołu. Jakieś tam ludowe tamce, przysmaki no taka impreza wiejska w pleneże pewnie kojażysz.
Czy to można traktować jako miejsce z kontekstem czy kobiety reagują jak na ulicy wiem trzeba to sprawdzić, ale może masz w tym jakieś doświadczenia?

Reply

Paweł Grzywocz August 19, 2019 at 19:16

Na pewno jest luźniejsza atmosfera i bardziej akceptowane podejście. Wszędzie, gdzie jest kontekst jakiejś wspólnej sceny, muzyki, to od razu można na ten temat zahaczyć rozmowę, więc nie jest to jakieś podejście na ulicy, po którym dziewczyna się pyta, czemu do niej zagadałeś.

Reply

Ttttt September 12, 2020 at 05:28

Paweł zmieniles podejscie do różnicy wieku? Tutaj piszesz ze najlepsza jest roznica wieku do 3 – 4 lat. W nowszym artykule jak poderwac dwudziestolatke polecasz poznawac i o 10 lat młodsze. Mam 32 lata a ostatnio bylem na szybkiej randce z 18 latką. Dała mi 23 lata z wyglądu, kobiety przewaznie daja mi 23- 26. Nie ukrywam ze te w wieku 20 – 23 najbardziej mi sie podobaja, i chyba najwiecej wolnych jest w tym wieku. Po 26 coraz wiecej kobiet ma bagaz doswiadczen a uroda przemija, czest maja narzeczonych. Warto wykuć na blache material z tego pdfu i rzeczywiscie skupic sie na cechach charakteru i poziomie zainteresowania? Olać np 10 czy 12 letnia roznice wieku? Nie spieszy mi sie do slubu bo gdy znajde odppwiednia kobiete cjcialbym nacieszuc sie randkami itp, rozkochac ją.

Reply

JackSparrow December 6, 2020 at 15:40

Pawle, po 3 latach działań” zmieniłem swoją optykę. Dotychczas moim targetem by dziewczyny w moim wieku lub max 2-3 młodsze. Teraz zdecydowanie wolę gdy dziewczyna jest młodsza te 4-7 lat. Mam 29, więc interesują mnie dziewczyny 22-25 głównie. Przy nich mam autorytet, doświadczenie życiowe i inteligencję emocjonalną, do tego podziw do moich osiągnięć.

Reply

YoungBoomer December 12, 2023 at 11:53

I jak postępy po 3 latach? Co prawda mam 28 lat ale świadomośc, że zbliżam się do 30 troche mnie dołuje. Plus przez pandemie prawie 2 lata depresji + brak pracy. Po nowym roku robie restart i wracam do gry i ciekaw jestem w jaki target wiekowy walić. Czy od 23 spokojnie można?

Reply

Tecrtr July 16, 2023 at 16:27

Mnie interesuja dziewczyny od 23 lat około do 42 max.

Ale ten czas poleciał 10 lat minęło od webinarow początkowych. Gdyby Paweł nie skończył z webinarwmi to teraz by było ich z 300 :)

Po latach jestem cofnięty plus ograniczenia wiekowe.

Reply

Tomasz March 6, 2024 at 22:05

I jak tam, udało się znaleźć dziewczynę? Jakie losy przez ostatnie 10 lat?

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: